filter_list

Filter

0
Onbeperkt
Hier kan u  alvast enkele van de veelgestelde vragen terugvinden...


Weergave:
 

Q: Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
A: De verzendingskosten verschillen van land tot land.
Belgie: €4,95
Nederland: €4,95
Duitsland: €4,95
Spanje: €4,95
Frankrijk: €7,95

De verzending is gratis wanneer uw bestelling hoger is dan €50,00 (€75,00 wanneer u uw bestelling in Frankrijk wilt laten leveren) of tijdens bepaalde acties. U mag ons vrijblijvend contacteren of er bepaalde acties lopende zijn.


Q: Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
A: Indien u bestelt voor 9u00 's morgens, wordt uw bestelling in principe de daaropvolgde werkdag geleverd.
Helaas zal dit niet in alle gevallen lukken. Verzendingen en leveringen worden momenteel alleen gedaan op doordeweekse dagen.
De standaard levertermijn kan bij een aantal producten langer zijn dan 1 werkdag. Bij deze producten zal de levertermijn vermeld worden in de beschrijving van het product.
Wij streven er uiteraard naar om de verzendtijden aan te houden, mits de producten op voorraad zijn. Indien een besteld product niet op voorraad is, krijgt u hier bericht van. 
Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor schade als gevolg van overschrijding van de levertermijn. 
Aan postbussen kan niet geleverd worden.


Q: Wat als mijn product wat ik wil bestellen niet in voorraad is? 
A: Wij proberen u dan zo snel mogelijk te contacteren via e-mail of telefonisch. 

Q: Het product wat ik besteld heb, is niet wat ik in gedachte had. Kan ik dit nog retourneren?
A:  Heeft u spijt van uw aankoop? Geen probleem.
U kan het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 14 werkdagen terugsturen naar ons of binnenbrengen op de praktijk. U ontvangt dan uw geld terug met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn vanzelfsprekend voor u.
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft u de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te laten vervangen door nieuwe producten, dan wel uw geld terug te krijgen.
Artikels in solden of artikels op bestelling, kunnen niet worden geretourneerd of geruild!
Gelieve ons op voorhand per e-mail te verwittigen.


Q: Wat zijn 'Lijsterbesjes'?
A: Schattig, nietwaar? Lijsterbesjes zijn onze spaarpunten. 1 Lijsterbesje is € 0,01 waard. Dit wil dus zeggen dat 100 punten € 1,00 waard zijn. U kan dus punten verzamelen en deze later inzetten om korting op uw aankoopbedrag te verkrijgen.

Q: Hoe kan ik mijn 'Lijsterbesjes' inzetten? 
A: Zoals eerder vermeld zijn ze spaarpunten! Wanneer u een bestelling plaatst voor € 15,00 of meer, krijgt u de mogelijkheid om uw Lijsterbesjes in te ruilen voor korting op het aankoopbedrag. Deze korting wordt dan in het winkelwagentje verrekend.

Q: Ik heb nog vragen, maar ik kan nergens een antwoord vinden..
A: We zijn er om u te helpen! Als u nog vragen heeft, kan u ons bereiken via 
info@dapdelijsterbes.be, of telefonish op +32/(0)89.20.66.20 of via het contactformulier op de website.

We wensen u veel plezier!!

Team DAP De Lijsterbes


Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op. Gelieve het gebruik van cookies te aanvaarden.